Chata u Sihly

15. srpna 2017 v 5:00 | Cedor |  Deník
Před nedávnem mě moje nejlepší kamarádka z mojí třídy vzala na jejich rodinou dovolenou, což byla Chata u Sihly. Jeli jsme tam na tři dny a dovolená to byla opravdu pěkná. Necítil jsem se tam ani nijak nesvůj, jelikož jsem tam měl zaprvné A (ta moje kamarádka) a za druhé jsem tam měl bratrance, který chodí s její sestrou.

Takhle to tam vypadá. Chata je volně dostupná, můžete si zaplatit jakýkoliv počet dnů a nocí a můžete tam je i vy. Je to na takové odřízlé krajině nejblžší restaurace nebo něco je na velkém kopci, který ale trvá vyjít zhruba dvacet minut. K druhé nejbližší hospodě už musíte autobusem, který má ale většinou zpoždění. Když jsme přijeli, tak jsme ani nevybalili zavazadla a hned jsme šli nahoru se najíst. Restaurace nic moc měli v tom bordel, než přinesli jídlo druhému z vás, tak to měl jeden dojezené (správně by vám to měli vše přinést naráz) Tohle se, ale netýkalo jen jídla, ale i pití na které jste čekali patnáct minut v skoro prázdné restauraci. Bylo to tam i docela drahé...

Druhý den jsme jeli autobusem do druhé a tam to bylo naprosto stejné, je možné, že jen my jsme si vybírali špatné restaurace, ale v té druhé, kde jsme byli aspoň měla lepší a větší porce takže jsme se najedli víc a víc nám to chutnalo, než v restauraci předešlé. Každý den jsme tam strávili v bazénu nebo hráli stolní hry a nebo jsme si zahráli ping pong, který mi mimochodem vůbec nešel, já mam antitalem na všechny existující sporty. Pochopit ten ping pong mi trvalo docela dlouho vlastně jsem ho pochopil až poslední den na té chatě a to už pak nebylo moc šancí někoho porazit.

A třetí den jsme si řekli, že strávíme celý na chatce jen si zajdeme na jídlo opět tam nahoru. Nebylo to moc super (co se týče toho jídla) objednal jsem si tam bramborák s pikantní omáčkou, což mě překvapilo, že mají, protože první den to tam neměli, a já naprosto pálivé miluju, ale musím říct, že to pálivé nebylo naprosto vůbec. Takže co se týče dovolené tak to bylo super, ale co se týče těch jídel to za tolik nestálo. Přivezl jsem i dárek pro mojí sestru a ten se jí líbil. Co se bazénu týče tak nás nezastavil ani déšť a šli jsme do něj. Jediná A tam šla jen jednou, ale jinak jsme byli více méně pořád spolu, protože jsem moc nevěděl, co si mám povídat s jejími rodiči. Takže já tam byl furt s A nebo její sestrou a mým bratrancem. Dovolené bude tímpádem taková, jakou vy sami si jí uděláte. Ale já vám to místo mužu jenom doporučit..

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Hemitson Hemitson | Web | 15. srpna 2017 v 13:22 | Reagovat

Chatka vypadá moc pěkně! Nikdy jsem tam nebyla, i když je to asi necelou hodinku cesty od nás. Na dovolené jezdíme většinou na J. Moravu, Šumavu atak, protože tady tohle okolí máme proježděné hlavně na kolech nebo pak pěší turistika. Jsme celkem dost aktivní rodina. :D
Třeba nedávno jsme byli právě pod Lysou, která je kousek od té chaty! Mohli jste tam vyjít, je tam nádherně. :-) Nebo se kouknout na Satinské vodopády v Malenovicích. Měli byste krásný výletík, ale tak třeba příště jestli tam někdy ještě budete poblíž? :)

2 cincina cincina | Web | 16. srpna 2017 v 22:58 | Reagovat

Hlavně, že jste si to s A. užili:D Chata vypadá krásně jak zvenku, tak i zevnitř. Onehdy jsem se tě ptala, kde jste byli, tak už to konečně vím:D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.