Deník 30.5 - 31.5 2016

1. června 2016 v 14:58 | Cedor |  Deník
Ahoj,

Jak asi víte tak jsem byl na školním výletě v Štramberku. Nyní vám o tom napíšu..
Vstával jsem v 5:30 ráno a nachystal si věcí. Asi okolo 6:45 na mě zazvonil Dominik a vyrazili jsme na nádraží, kde jsme byli asi v 6:55. Podotýkám, že sraz byl v 7:45. Chvíli jsme tam seděli a pak, když všichni dorazili jsme nasedli do vlaku a jeli jsme do prvního města (nebudu vám psát kde jsme přestupovali atd... Protože by jste mohli zjistit, kde bydlím:D).. V prvním vlaku jsme si neměli skoro kam sednout a já seděl vedle nějakého staříka. Po pěti minutách jízdy jsme tedy přestoupili a tam už místa bylo víc. Seděl jsem vedle Dominika, který seděl vedle jiného pána. Po dalších deseti minutách jsme naposledy přestoupili, kde už jsme měli vagón pro sebe a tímto jsme jeli třicet minut.

Po vystoupení jsme potkali našeho průvodce, který nám všem, snad kromě učitelek, přišel nesympatický a neměli jsme ho rádi. Z těžkých zavazadel jsem si vytáhl batoh, pití, jídlo a deštník a dal jsem si to do toho batohu a velká taška mířila do mé chatky. Potom jsme vylezli menší kopec a zastavili jsme se na kolotoči, kde jsme se jako třída vyřádili. Semnou seděl Dominik, Nicolas s Jarkem seděli sami. Potom přiběhly holky, které nemám rád (ale hezké jsou) a Nicolas odešel z kolotoče, protož se stydí. Jarek si na své sedadlo pozval jednu holku a celou dobu jí koukal na ňadra:D.. A já jsem musel sedět dál s Dominikem, který zřejmě taky chtěl sedět raději s holkou, ale oba jsme byli líni na to přesednout si.
Potom jsme vyšli další menší kopec a šli do jeskyně, kde nám průvodce popisoval, že vznikla přírodně ze zkamenělé vody atd atd.... Ale mně se tam podařilo zachytit krásná fotka:
Je to focené právě z té jeskyně a jak na obrázku vidíte tu věž tam byl cíl ještě ten den:D
Potom jsme šli do města, kde jsme si vyzkoušeli lukostřelbu a Dominík spolu s jednou učitelkou dostali lukem do ruky. Přičemž Dominik dvakrát do stejného místa. Potom jsme šli na náměstí a tam byla wi-fi a já všem přátelům a členům rodiny psal první dojmy. Potom jsme se Dominikem rozhodli, že si koupíme slavné Štramberské uši
Dominikovi to chutnalo tak moc, že utratil 200 korun za všechny druhy. Pak nám skončil rozchod a museli jsme vyjít asi milion schodů, kde jsme si sedli na hradbu. Pak ještě malý kopec, kde byla restaurace a tam jsme měli oběd. Na oběd byla kaše a nějaké maso a bylo luxusní.
(to jsou ty schody, ale bylo jich mnohem víc).

focené z té hradby.
Potom následoval vyjít do té rozhledny. Tam bylo těch 160 schodů. Když jsme to vyšli tak jsem se chytl zábradlí, abych nespadl dolů a moje třídní si hned šla sednout na nějaký kámen. Potom jsme si vyslechli o té věží a zjistili jsme, že tam stála 300 let. Potom jsme šli dolů a všichni se báli a trvalo nám to déle než nahoru, protože byly ty schody prvně dřevěné a vypadaly, že každou chvíli spadnou a pak byly točité.

Další zastávka byla v pekárně Štamberských uší a tam jsem bohužel neulovil žádnou fotku. Já sám jsem si jedno ucho vyrobil. Spíš jen jsem to strčil do toho kuželu, aby to nebyla placka. Poté jsem to i snědl. Mé ucho vypadlo jako od mistra, kdežto u někoho se to nedotýkalo nebo dokonce až moc krylo. Potom, když jsme skončili tak jsme si s Dominikem koupil obří dobré uchoNe, není zmrzlina opravdu to je ucho. Stálo to jen 45. Potom byla další zastávka a to u nějakého ochránce zvířat nebo co a viděli jsme hady, piraně atd.. Toto se mi líbilo spolu s hradem asi nejvíc, protože zvířata mám rád a v normálním bežném životě pirani a tak neuvídím.
Omlouvám se za kvalitu fotek zvířat..
Tam jsem si koupil dřevěný meč pro sestru, protože jednou se školou byla taky někde na výlětě a přivezla mi dřevěný meč a já si na to vzpomněl a taky jsem ji to přivezl :D.

Potom jsme šli na čtyřkolky a já to neuměl řídit. Sedl jsem pustil plyn a jel. Nebrzdil jsem, netočil jsem prostě jel:D. Potom jsem se na to vykašlal:DD. Smála se mi jedna učitelka, že to neumím řídit a pak na to šla ona a já jí řekl: ,,Chcit teď vidět vás." :D Mám jí i natočenou, ale raději to tu dávat nebudu :D protože to řídila líp jak já.

A pak jsme šli na chatky. Cestou jsme mluvilo o tom jak může vypadat.. Po příjezdu jsme byli zklamaní, protože to byly dvě poschoďovky a jedna ulička. Prvně jsme hráli activity a pak jsme šli opékat špekáčky
Toto jsou naše učitelky, co tam byly. Ta co stojí a má nůž je moje třídní a ta co dřepí mě učí na hudebku.
Takový oheň jsme vyvolali přes toaletní papír:D. Nešlo nám to totiž zapálit a tak já a Dominik jsme šli na záchod a vzali toalaťák, který jsme zapálili a dali pod oheň, což byl dobrý nápad, protože nám to chytlo do této podoby.
A pak po celém dnu jsme šli do chatky. Chvíli jsme hráli karty, ale po dvou hrách jsme šli do postelí. Oni ještě hráli slovní fotbal a já měl fintu. Jelikož jsem člověk tak neusnu, když je kolem mě naprosté ticho. Já se prostě asi bojím nebo co. A když hráli ten fotbal snažil jsem se usnout za tu dobu, co mluvili. Povedlo se jenže mě pak hned probudili s tím, že chrápu a neslyší přes mě. Druhý den jsme stali v 6:56 a já se převlékl a šel do koupelny, kde jsem si vyčistil zuby a šel zpátky. Nevím vůbec proč, ale po probuzení jsem měl chraplavý hlas. Bylo to divné. A pak nás čekal další výšlap, ale ten byl už kratší, ale mnohem hroší, protože pařilo slunko úplně celou dobu. Takhle jsme se nepotil nikdy. Prvně jsme šli 3 kilometry z chatek do města a pak 1 kilometr do kopce. Mezí tím mi volala sestra a mluvili jsme dlouho (za celkový výlet jsme provolali 160 korun kreditu) učitelka mi řekla, že jí nepříjde normální, aby si sourozenci volali 12x za den, že ani ona si tak často nevolá s manželem. Když jsem to říkal sestře řekla mi toto:
To zabarvené černě jsem já a to červeně sestra.
Hezké, že?:D Potom jsme měli ve městě zase hodinový rozchod a tam vznikla tato konverzace. Potom jsme šli na ten výšlap a po chvíli jsem si sedl na kámen a učitelka na hudebku na mě: ,,Vstávej musíme jít. Musíš v tom najít nějaký system, jak se tam dostat."
A já: ,,Však to je můj system. Pujdu pak si na chvíli sednu načerpu sílu a zas půjdu.":D.
S tou učitelkou jsem si i povídal a asi jí to bavilo, protože na každém odpočínku semnou čekala:D. Potom jsme vyšli na tu rozhlednu 136 schodů a už jsme to fakt nedávali :D. Když jsme to sešli tak jsme už nasedli na vlak a jeli domů..

Děkuji za přečtení. Nevím jestli jsem rád , že jsem jel, protože tady jsou vypasné ty dobré věci (krom Dominika a mé party, všimli jste si, že tam není ani zmínka o spolužácích?) a spolužáci mi lezli na nervy. Tímto se s vámi loučím a ještě jednou děkuji :)
Cedor

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.